tisdag 22 september 2009

Trackmarks;

Jag vet inte om någon vet det här, för jag har då inte sagt något.
Det kanske är något som bara syns.
Men i princip allt folk säger till mig lämnar spår, oavsett och det är positivt eller negativt.
Ett bra exempel, som jag kom att tänka på imorse är att varje morgon så fönar och plattar jag håret. Och för någon vecka sedan så satt jag där som vanligt, och då åt även min syster frukost samtidigt, och jag skulle precis börja föna. Då höjer hon rösten och ber mig stänga av fönen eftersom att det stör henne henne när hon äter frukost.
Sen dess så kan jag inte föna håret inför folk, för det stör dem.
Jag vet inte om det är normalt att det blir såhär, men jag tycker inte det är särskilt roligt.
Sen är det kanske bara jag som är överkänslig eller något. Jag vet inte.

1 kommentar:

malinemma'nyberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.