fredag 18 september 2009

New refreshing page;

Yes, nu har man uppdaterat bloggen igen!
Tänkte även att det passade med en ny 'design' så jag uppdaterade loggan osv. Skriv vad ni tycker!
Idag har jag gått i skolan i nästan en månad och jag måste få säga hur jobbigt men roligt det är. Matematiken är mycket svårare än jag trodde, och inte för att Matte A är direkt svårt men för att vi skall läsa Matte A och B på dubbelt så kort tid som alla andra gör. Jobbigt jobbigt.
Men men, på tisdag får vi våra datorer, äääntligen! De har varit försenade i någon vecka, så det ska bli skönt. Synd att skolans trådlösa nätverk inte kommer förens v. 41. Men vad ska man göra?
Imorgon är det Kulturnatten här i stan. Ska dit med Emmely och jag ser faktiskt fram emot det. Vi lär ju dra till Kopparlundsgymnasiet där kära lilla Saz ska sitta i några timmar och presentera sitt projektarbete som hon gjort i skolan. Jag är inte avundsjuk direkt.

Vad mer är nytt...
Åh! Igår beställde jag äntligen en iPod Touch 3.1 och den är beräknad att komma på onsdag. Gud vad jag längtar!

Nej nu ska jag sluta.
Ha det. ~

Inga kommentarer: