måndag 24 november 2008

Ingen ork;

Just nu känner jag att jag inte har någon ork till något.
Allt blir bara för jobbigt .
Det känns som om alla mina vänner glider ifrån mig pga mig, men jag kan inte komma på något som jag gjort som kan ha påverkat det. Sen känns det som om pappa fått PMS besvär. Han är alltid grinig nu förtiden och han ska klaga på allt och alla.
Direkt när han kommer hem från jobbet så är det första han gör är att klaga. Han hinner inte ens säga hej förns han ska klaga, och på något jävla vänster så hittar han alltid något att klaga på!
Idag så klagade han på att jag hade stoppat in muffinsplåten i diskmaskinen när det var pyyyttelite rester kvar. Sen klagade han på att jag hade allt för lite vatten när jag kokade spaghetti, så han fyllde på rejält och gissa vad som hände? Det var totalt för mycket så´mer än hälften av allt vatten hamnade utanför när det började koka!
Jag vet inte vad det är med honom, men det är jävligt drygt och jag orkar nog inte mycket länge till. Vill bara härifrån. Vill bara rymma bort och bo hos någon vän långt härifrån.. >:

^ Hade lust att lägga upp musikvideon till en bra låt utav An Cafe ..
Kolla om du har lust!

Det var allt för mig idag!
Byebye~

Inga kommentarer: