fredag 14 november 2008

Helg;

Nu är det äntligen helg!
Jag måste bara säga att jag har längtat hela veckan efter helgen. Jag älskar helger! Den här helgen kommer dock att bli ännu skönare. Har studiedag på Måndag, så det blir en riktig långhelg!
Idag hade vi uppläsning på Engelskan, och jag fick MVG! Jag är jättestolt! Det konstiga är att jag hade totalt glömt bort uppgiften vi hade, och hann bara träna på den i omkring 20minuter, och ändå fick jag MVG!
Sen lämnade jag även in en Svenska-Uppgift om andra världskriget! Läraren älskade den! Det kunde inte ha blivit en bättre start på helgen!
Nu har jag tråkigt, och jag bara kände att jag var tvungen att få skriva av mig, så nu tänker jag irritera er med ett tråkigt inlägg!

Jag har faktiskt inga planer i helgen, så får väll bli att sitta här hemma helt ensam som vanligt. Men jag klagar inte!
Nej, nu ska jag gå och göra något annat!

Inga kommentarer: