lördag 2 augusti 2008

Inaktiv, inaktiv;

Japp, jag är jävligt inaktiv, jag vet. Men jag har inte orken att sitta här varje dag och skriva om mitt liv.
Nu har jag vart hemma från stugan i lite mer än en vecka. Det har vart skönt att få sova i en egen säng och att fått använda en riktig toa. För er som undrar så har vi en mulltoa i stugan.
När jag var i stugan träffade jag Towe, det var skojs. Vi gick runt på stan i Karlstad och typ gjorde det vi brukar göra, prata prata prata! :D I loved it! Vi såg även en kille i blå T-shirt flera gånger, han förföljde oss säkert.
Sen har jag mest bara tagit det lugnt. Om ungefär 1-2 veckor börjar skolan, och jag vill absolut inte tillbaka till helvetet. Skulle göra vad som helst, you name it, för att slippa skolan.

Oh, höll på att glömma. Jag har fått en ny mobil också! (har säkert nämnt det i det senaste inlägget. Minnesförlust lixxom), och den är jävligt fin och bra!
Nu sitter jag hemma hos mamma och är mätt, även fast vi inte ätit middag, vilket vi säkert gör om en halvtimma/timma x__o;
Jaja, nu ska jag sluta, jag vill inte att mina läsare ska sluta läsa min blogg för att jag skriver tråkiga saker.
Bye!

Inga kommentarer: