söndag 20 april 2008

Omöjligt roligt;

Jag hade så jävla kul igår! Min dag blev räddad ändå! :D
Typ... 2 timmar efter att mamma gått hemifrån så ringde Zazza (Sandra), och frågade om hon fick sova över. Så jag ringde mamma en snabbis och frågade, och det var okej. Så 30-40minuter efter det så var Zazza hos mig!
Vi kollade på film, skrattade, pratade, åt mackor osv~
Det var faktiskt riktigt mysigt.

Sen imorse så åt vi frukost, gjorde oss iordning och blabla~
Sen åkte vi till Hälla för att Zazza skulle köpa en salva, då passade jag även på att äta på Donken, vilket jag har velat gjort i över 1 månad! :D
Sen nu har jag kommit hem, ätit mat osv.
Nu ska jag bara slappa resten utav kvällen, och kolla på "The Power of 10" kl. 20:00 och "Pretty Woman" kl 21:00. (Även fast jag hellre vill se på "Sanningens Ögonblick" så vill mamma kolla på Pretty Woman. Och jag gillar den med, så jag kollar väll haha~

1 kommentar:

Pine sa...

Jag vet inte hur det känns. ._.