tisdag 29 april 2008

En fin glasskål;

Okej, överskriften betyder ingenting.


Jag tänkte skriva om sommaren ^^
Vad är sommar? Är det sol? Värme? Småkryp?
För mig är sommar bad, sol och värme.
Men hur vet man när sommaren kommer?
Känns det? Får man speciella vibbar? Hur vet man helt säkert?
Det är det igentligen ingen som vet, men det finns ju alltid småsmå tecken man kan kolla efter.
Att blommorna börjar växa, bina susar i vinden och att solen steker på himlen.
Det är typiskt sommar, tyckar jag.

Men hur vet man när ens egen sommar börjat?
Jag vet när jag vet att min har börjat.
Det är när man grillar första gången och sitter ute och äter på altanen/balkongen.
Då vet jag att min sommar börjat.<3

1 kommentar:

Kattjävel sa...

HÄJ GUSTAV NU TYCKER JAG ATT DU HAR VIAD VAD SOM ÄR SOMMAR FÖR DIG VÄLDIGT BRA . SÅ HJÄLP MIG HITTA MIN?
OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER . HIHI pöss från din hoe xD