torsdag 22 januari 2009

No good;

Jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Känns som om alla hatar mig. Känns som om jag gjort något elakt förut och nu betalar folk tillbaka det genom att vara arga och sura. Nästan ingen pratar med mig längre, och det börjar bli jobbigt. Visst, jag borde vara van, men vafan.. jag trodde jag äntligen hade lyckats skaffa några vänner. Sen nu slutar dom pratar med mig. Väldigt förvirrande..
Mitt liv börjar för övrigt att bli outhärdligt. Jag står inte ut längre. Behöver verkligen en stor förändring. Vad vet jag inte. Allt är skit just nu, och jag skulle verkligen behöva prata ut med någon.
Få bara inga idéer nu. Aldrig i mitt liv att jag snackar med dem på BUP eller Um eller vafan det heter. Aldrig!
Det räcker med att jag har en vän att prata med, någon som bara lyssnar och inte har allt för mycket orsaker. Just därför pappa inte går att prata med. Han ska ha så mycket åsikter. Visst, det bevisar bara att han bryr sig, men ibland måste han bara kunna vara tyst och låta mig prata ut, utan en jävla massa åsikter och kommentarer.
Den här jävla skiten med Gymnasiet gör inte saken bättre heller. 9 dagar kvar tills ansökningarna måste vara inskickade, och jag har absolut INGEN idé alls om vad jag ska gå.
Visst, jag vill ju gå Samhäll, men tycker inte att någon skola duger. sen vill jag inte gå själv heller. Sen har jag funderat på Estet: Musik. Men jag vet inte heller, för det är ju en skitlinje egentligen, och man blir inte direkt något utav det. Jag vill dock lära mig att spela något instrument, typ elgitarr. Och detta är ju en jättebra chans att verkligen få det!
Men som sagt, jag vet inte...

1 kommentar:

Melissa. sa...

Lilla gustie, Det kommer fixa sig ska du se och om det är något så finns jag här om du behöver prata eller så<3
Gå musik!! det ska jag gå! :D
jag skickade in ansökan igår.
du är bäst<3