tisdag 6 januari 2009

Hello underwear;

Det känns som om jag är påväg till botten. Jag orkar snart inte mer. Jag vet att jag egentligen inte ska klaga, men vafan.. jag kanske inte tål så värst mycket. Och sen har ju pappa fått PMS eller något. Han har varit sur konstant jättelänge, och det är jag och Malin som får ut för det. Han blir arg för minsta lilla, skäller på oss för småsaker. Jag fick t.o.m. datorförbud för att jag inte skickat 10 bilder till honom.
Jag har redan mått dåligt sen ett tag tillbaka.. vafan måste då pappa komma som världens PMS apa och göra allt värre? Jag skyller inte allt på honom, det gör jag inte, men han gör det bara värre när han är såhär kall och arg mot allt och alla.
Sen har han blivit så himla irriterade också!
Det var som nyss, pappa kom precis hem och jag skulle gå in och säga en sak till Malin, och jag sade inte hej till honom när han kom.
Jag han bara säga "Malin.." så avbröt han mig med "Varför säger du inte hej?"
Jag ignorerade honom och försökte igen, men då abvryter han mig igen och säger "Varför säger du inte hej?"
Jag försökte ännu en gång, men som väntat så avbröt han mig igen med "Varför säger du inte hej?"
Jag blir så arg på honom! Var det ens nödvändigt?
Han sitter och skäller ut mig efter noter om jag skulle avbryta honom, men nej, han är ju vuxen och betämmer, så han får ju göra som han vill!
Jag orkar fan inte med honom mycket mer.
Det kommer att sluta med att jag flyttar hemifrån, jag känner det på mig.

Inga kommentarer: